
Voor Casa del Palta, een kleinschalige en stijlvolle B&B in Spanje, nam ik de social media content op me. Het doel: een online beleving creëren die net zo warm, ontspannen en uitnodigend aanvoelt als een verblijf op locatie. Geen schreeuwerige advertenties, maar rustige, visuele storytelling die de charme van het buitenleven overbrengt.
Met de juiste beeldkeuze, een herkenbaar kleurgebruik en een persoonlijke tone-of-voice, vertaalde ik de sfeer van Casa del Palta naar een consistent en visueel aantrekkelijk social media-profiel. De content nodigt uit tot wegdromen én boeken.


Visual Identity and Content Planning
Ik ontwikkelde een contentstrategie met daarin een afwisselende en gebalanceerde planning: sfeerbeelden, momenten van rust, seizoensgebonden content, persoonlijke verhalen en natuurlijk ook praktische boekingsinformatie.
De vormgeving en teksten werkten samen om de juiste toon te raken: traag, zonnig, warm. Hierdoor werd het account niet alleen aantrekkelijk voor nieuwe gasten, maar ook herkenbaar voor terugkerende volgers.
Strategic Collaborations
Om de zichtbaarheid verder te vergroten, werd een samenwerking opgezet met BijzonderPlekje — een platform dat zich richt op unieke en sfeervolle verblijfslocaties. Ik ondersteunde in de voorbereiding en afstemming van de samenwerking, en vertaalde de positionering van Casa del Palta naar het juiste beeld en verhaal voor dit platform.
De samenwerking zorgde voor nieuwe boekingen, meer online verkeer én een sterke eerste indruk bij een passende doelgroep. Een waardevolle stap in de positionering van Casa del Palta als verborgen parel onder de zon.

Let's get to know eachother
Create impact together.
Dit project is slechts het begin! Zin om samen te bouwen aan innovatieve oplossingen die écht verschil maken? Laten we het hebben over hoe ik waarde kan toevoegen aan jouw project of organisatie.